Hej Jag heter Bianca

Japp då var man hemma från stadN och jag köpte en ny mascara men jag vet inte om jag tyckte den var så bra jag var mest bara riktigt köp sugen och jag ville köpa saker men det fanns inte mycket som jag tyckte var fint.
Jag måste hitta bra saker till Vår/Sommarn jag hade tänk att köra på uppvikta chinos klackar och något snyggt upptill (men har inte hittat någon bra topp än) men sen när jag berätta min ide för Matilda sa hon att den stilen var jätte lik den som Gina Tricot kör på så jag bara SUCK! så jag måste hitta någon annan stil för annars kommer ju flera gå så och jag hatar när folk har likadana saker som jag! så därför måste jag byta stil för jag kan ju inte gå runt som en Gina tricot unge vilket många andra gör...
aja jag får väll fixa något.

Imorgon är det första prao dagen. Och jag har hört om en ny affär i närheten av där jag jobbar så jag ska checka in den tror jag imorgon. Sen den här veckan ska jag kolla upp hur mycket det kostar att pierca naveln (Y).Som sakt mycket har jag att göra, hihi!

Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0