Hejsan

Hejsan jag har nu bestämt att jag tar tillbaka bloggen.Men nu på sommarlovet är det svårt för mig att skriva hela tiden men jag ska försöka.Jag kommer iallafall skriva mer i Augusti.

Nu sitter jag hemma och har det bra.Jag har precis byggt upp mitt nya fotbollsmål.Det är inte jätte stort men det är lagom.Ska ut snart igen och skjuta lite.Igår var jag hel dagen tillbringad i Almunge med Sophie,Carlsson,Max och Simmee :) . Fast undantaget var när jag,Sophie och carlsson tog bussen hem till mig och åt pannkakor.Sen åkte vi tillbaka till Almunge.Vi satt på bussen tillbaka ,då vi passerade skolan såg vi Malin och Marie Plane  med Felicia härnskog tror jag det stavades.Så vi tryckte så fort som möjligt på stop-knappen så hoppa vi av.Så ringde Max och Simmee och sa att dom skulle komma till skolan.Vi sprang efter Malin,Marie och Felicia.Tillslut kom också Simmee och Max.Men Malin,Marie och Felicia gick till ica.Men Simme var tvungen att åka hem för han skulle äta och sen åka till Thuns och köpa skor,så han cyklade hem.Men vi som var kvar bestämde oss för att gå till Malin, Marie och Felicia.men dom gick när dom såg oss,så följden vart att dom sprang och gömde sig så fort dom såg oss :/. Men men vi gick hem till Sophie sedan och Max cyklade hem.Så jag Carlsson och Sophie fyllde vattenbalonger och började kasta på varandra. :)
Men Carlsson skulle hem så fort men Fanny kom sen dom städade upp alla glas-bitar som jag råka åstakomma :/ medans gick jag med Carlsson till Ica.där hon skulle hämtas av sin pappa och lillabror.Sen gick jag tillbaka till Sopihe  och Fanny och tänkte hjälpa till med städningen men då var dom redan klara så... Jag tog nästa buss hem för Sophie skulle gå hem till Fanny och sulle sova där.Så jag gick till bussen men då visa det sig att bussen hade precis åkt.(Pust)
men då hörde jag en bekantlig röst,och så var det William som stod vi Ica med så klart Grip hack i häl.Men jag ringde iallafall mamma och hon kom och hämta mig. xD tack .

Men nu så vart det ett långt inlägg,men det var en lång dag plus att vi alltid var ute igår.Förutom när vi tjejer satt på maxs rum ocg prata medans Simmee och Max satt och åt PANNKAKOR.Och när vi själva åt pannkakor men annars var vi bara inne någon gång typ.jaja

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0