love nest

Hittade en till kändis-nyhets-sida  och hittade det här på första sidan↓



Som det står på bilden är det deras hus som ligger i mitten av no where.
Huset ligger som källan säger " miltals ifrån civilisationen
Och de säger att det är svårt att ta sig in till huset för det är som en fästning och en ingång är skyddad av en stor grind, taggtråd och ca 5 övervakningskameror!

Så jag förmodar att de vill vara ifred!




Om mina läsare vill att jag ska skriva lite om nyheter som jag hittar så kommentera då detta inlägg.

Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo

Kommentarer
Postat av: K A J S A

sv:haha ja antar att du menar gubben på bilden ? ;D<333

2010-08-25 @ 16:01:59
URL: http://isssakajsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0