Gårdagens....

..Händelser

Nu tänkte jag skriva lite om vad som hände igår.
Skolan vad som vanligt tråkig.Men vi hade håla på No:n.Så det var ju något bra iallafall.
Jag,Amanda,Lina,Matilda & Filippa spela kort (Bubblan) i "Jallakiosken".
Jag kom 2:a (bakifrån) helatiden!

Sen var det fotboll i Diös.Det var bara 4 tjejer i slutet av träningen som var med.
Efter tog jag Lina & amanda "matarbussen" till station.
Och Jossan,Julia,Jocke & Axel kom dit,skojjigt skojjigt.

Och jossan fick återuppliva några minnen vilket hon tyckte var jätte roligt!
I bussen sen Bråkade Emma Carlsson och Jocke om vem som vad BLONDAST! Det var en annorlunda men rolig diskution.Jocke spana in tjejer som satt på bussen och tänkte ta deras nummer och hur det gick får ni ta och fråga honom.Och lite senare på bussfärden fick Sandra ett litet samtal av Jocke på min mobil,jag vet inte va de sa men det lär jag få veta snart.

Ja det var lite om gårdagen,

Ha det bra
Så ses vi snart


//Biinnjjoo


Suddiga bilder men dom rörde sig så fort så det får bli som det blir!

Matilda & Filippa spelar bubblan med...



Lina och...



Amanda,   killarna vart visst med lite i bakrunden.




Matilda Klurar!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0