Hej hopp

Hejsan nu ska jag äntligen skriva vilket jag inte gjort på jätte länge.
Idag ska jag ha träningsmatch mot Barkarby :O dom är jätte bra.Men innan matchen ska jag till nått ställe där man kan köpa kläder billigare i barkarby:D jag måste hitta några träningströjor och lite annat.Men men skolan har ju börjat också :/
Nu går jag i Gränby fotbollsklass så jag måste upp tidigt och ta bussen till stan och buss därifrån till skolan :D det blir långa dager eftersom jag har träningar i stan efter skolan varje dag.Så jagt brukar åka in till stan med 7.10 bussen och kommer hem mellen 7-9 på kvällen så idag är jag jätta trött men det har jag egentligen inte tid med för idag har jag ju match mot ett jätte bra lag och imorgon har jag fotbollsmatch mot Bälinge. Så jag har tränat alla dagar förutom i måndags.Det är skönt att inte ha några läxor än för då skulle det varit riktigt jobbigt :D
 men nu måste jag gå
Ha det bra :D

//Biinnjjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0