Sommar Test!

 Hejsan nu ska jag gjöra ett littn sommar så ni kan få veta lite vad jag har gjort i sommar :D


Har du varit mest hemma?: nej :D
Har du dansat balett?: neej ;)
Har du spelat fotboll?: Liite :D

Vem/Vilka har du ring till mest i sommar?: haha mamma tror jag ;)
Vem /Vilka har du sms:at med mest i sommar?: Sandra & Simmeee <3333 :D
Vem/Vilka sakna du mest i sommar?: 6B!! :D

Längtar du tills Skolan ska börja?: Nej inte direkt visst ska det bli kul att börja i Gränby men jag vill inte att sommarlovet ska ta slut.
Längtar du till fotbolles träningen?: jaaaaaaa :D  fast den har börjat redan :D
Lägtar du till Innebandy träningen?: jaaaa:D den har börjat smått
Längtar du till baletten?: neej :D



så så haha, hare bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0