Back in track

Hihi skojjig rubrik!!

hejsan svejsan
Sitter och häckar framför datrn och har ett allmänt okej liv.Vilken social mening det vart där.
Nej,nu ska jag vara lite seriös.Jag har ganska tråkigt men det är bara att vänta på bättre tider.Chattar lite med Filippa också annars gör jag inte mycket med mitt lilla liv.

Imorgon kommer det då inte bli mycket bättre.Är i Sävja tills mitt på dagen eller något sånt där,då far jag till hederliga gamla Almunge och dens klass.

På måndag ska jag troligen till Almunge skola också och se efter Kajsa och Issa,ni vet kajsa och hennes fantasier dom kan man inte lita på.Men det ska bli kul att träffa dom även fast jag måste gå upp tidigt nu när jag har jullov,men vad gör man inte för sin apfamilj?

Nu måste Binjo kila
För hon har en apa att klia

//Biinnjjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0