Kajsa skämt

hahah kom på västa skämtet med mitt förra skämtet kolla


Stig: Sten,kliv inte på stenen!!
Sten säger: Stig håll dig på stigen.
Stig säger: tack sten
Sten Säger: varsågod
Stig säger: jag prata inte med dig, jag prata med stenen.

hahahahah haha hahah hahahahha a




En MSN konvertation: med kajsa fast på min msn


kajsa säger: döööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

-- säger: Shiit!!!

kajsa säger: vah?:O

-- säger: hon skrämmer mig

jag skrev nu, säger: du är inte den ända -- du ä inte den ända :S

-- säger: ojdå

jag skrev nu , säger: mmh du

-- säger: men man blir ju lite rädd när hon skriver dö med 56 ö

jag skrev nu ,säger: jag vet, kan du då tänka dig när hon skriver 57

-- säger: våger inte äns tänka tanken



hahahhahahahhahhahahhahahhahaha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0