kajsa<3333 Del 2

förra inlägget var ganska konstigt och osilivuserat! ja jag kan då glädja med att det kommer en del till!
Vi sitter nu vid datorn igen hard rock dansar till hey there delilah och kajsa slänger sitt hår fram och tillbaka ska nog inte säga till henne att hon om några sekunder kommer att träffa min soptunna som står på byrån med min gårdags maka med tonfisk och löksås! det skulle vara kul och se hennes min när hon då lukta som fredrik rainfeldt! och han luktar!! om om ni undrar hur jag vet det??
jag har inte luktat själv, men om han lukta äckligt så skulle den som kännde det dö ovh då skulle den ju inte kunna berätta att han lukta skiit så jag dog eller hur??
kajsa skriker av lycka att hon hittat sin tidning som i sig själv heter lyckobladet!
faan va jag älskar kajsa det går ju inte att inte att inte göra! int enligt min tidning ´´ kärleks bladet´´
det har varit helt underbart att presentera den fina berättelsa om ´´ De två största ALMUNGE GANGSTERS´´

det vore ju trevliggt att berätta den berttälsen men vi tycker att det skulle bli för mycket att tänka på vi tycker ni kan tänka på det vi skrivit över om ni ser    och om ni inte ser den så har hon den där fredrik varit nära dig så du dog.


lova yaaa always!!

//Biinnjjoo & Kaajjssaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0