Onsdag

Hejsan
Skolan gick som vanligt.Jag fick berätta om mitt fantasi djur på Engelskan.Jag lät nog för hemsk.
Sen gick jag hem till Freja och Julia,jag sluta egentligen 1 timma tidigare än dem men jag vänta i skolan tills de sluta.Hemma hos Freja och Julia Kolla vi på film och pratade.Jag spred också en massa kärklek runt om kring mig.Sen var det dax för träning i tunaberg vi kom lite sent men men.Det var typ 9 personer där.men Julia fick någon slags alergi sak så hon svullnade och vart röd så hon fick åka hem.

Imorgon ska lilla Sandra komma to me och de ska bli skojj skojj de.Vi hinner inte vara med varanda så jätte länge men det är alltid något och vi ska kanske göra nått på Måndag också så det jämnar nog ut sig.Sen ska vi på träningen kl:20 tror jag.

Detta vad lite om min dag,
Men ha det bra,
Så ses vi snart,
//Biinnjjoo

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHHAHAHHAH bianca, jag spred en massa kärlek runt mig HHAHAHHAHAHAHHAHAH :D<3

2009-12-03 @ 15:07:17
URL: http://sofiaabergs.blogg.se/
Postat av: Biinnjjoo

:D<333

2009-12-03 @ 17:09:15
URL: http://rodriguesdemiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0