Tävling

Man kan vinna:

3:pris- En snöboll i ansiktet
2:pris- En godispåse
1:pris- En valfri Marabou chokladkaka

Om du får mellan 0-5 rätt vinner du inget alls
Om du får mellan 5-6 rätt vinner du 3:pris
Om du får mellan 7-8 rätt vinner du 2:pris
Om du får mellan 9-10 rätt vinner du 1:pris


Fråga:

1. Vad heter jag i Mellannamn?

2. Vilkenskola går jag i?

3. Hur stavar man du på Spanska?

4. Vad har jag i mitt förnster i mitt rum?

5. Vad för färg på naglarna tänkte jag ha till jul?

6. Vad är man om man är beroende av att shoppa?

7. Vad fick jag i julklapp av Lina?

8. Vilket land kommer jag ifrån?

9. Vilka färgar har det landets flagga

10. vilken färg har grodor?


På Fredag säger jag vilka som vann

Lycka till

//Biinnjjoo


Kommentarer
Postat av: Lina den bäste :P

1: Bäst!!

2: Gränby fotbollsklass(ofc)

3: tu

4: ??

5: röd

6: Då är man en BIANCA :p

7: örhängen & nagellack(blått)

8: Brasilien

9: Grönt, gul, blå & pyttepyttelite vitt.

10: Grön:P



Jag kmr vinna!! :P haha skojja :P<33333333f.d

2009-12-22 @ 12:40:17
Postat av: filippiiis

1. Vad heter jag i Mellannamn?

2. Vilkenskola går jag i?- GRÄNBY !:D

3. Hur stavar man du på Spanska?

4. Vad har jag i mitt förnster i mitt rum?-blommor ? :d

5. Vad för färg tänkte jag ha till jul?röd & vit ?

6. Vad är man om man är beroende av att shoppa?-man ÄLSKAR att shoppa ? :D

7. Vad fick jag i julklapp av Lina?- nagellack & örhängen :)

8. Vilket land kommer jag ifrån? brasilien

9. Vilka färgar har det landets flagga-grön,gul,vit,blå :d

10. vilken färg har grodor?- gröna xd

<333333333333333

2009-12-22 @ 14:44:13
URL: http://fflippis.blogg.se/
Postat av: sandraa

Vad heter jag i Mellannamn? miranda :)



2. Vilkenskola går jag i? gränbyy i fotbollsklaas såklart



3. Hur stavar man du på Spanska? tu med steck över uet



4. Vad har jag i mitt förnster i mitt rum? groder med kronor på :)



5. Vad för färg tänkte jag ha till jul? på naglarna ? då skulle du ha röd vita :)



6. Vad är man om man är beroende av att shoppa? en shopaholic



7. Vad fick jag i julklapp av Lina? saker som man använder till naglarna tex nagelak



8. Vilket land kommer jag ifrån? brasilien



9. Vilka färgar har det landets flagga? grön, blå ,gul och vit :)



10. vilken färg har grodor? haha dina grodor är gröna men grodor kan vara olika



hahah hoppas jag vinner ;) <33333333333



älskar dig

2009-12-22 @ 16:44:16
URL: http://smaaile.blogg.se/
Postat av: jossan (aa)

1. Vad heter jag i Mellannamn? Adlamina (stavning?)



2. Vilkenskola går jag i? Gränby skolan



3. Hur stavar man du på Spanska? venne ;p



4. Vad har jag i mitt förnster i mitt rum? Grodor (aa)



5. Vad för färg på naglarna tänkte jag ha till jul? vit och röd



6. Vad är man om man är beroende av att shoppa? shoppingberoende? haha :p



7. Vad fick jag i julklapp av Lina? venne



8. Vilket land kommer jag ifrån? Brasilien



9. Vilka färgar har det landets flagga? Grön,Gul och Blå



10. vilken färg har grodor? det beror på vad för grodor haha? (;



haha ;pp puss <3

2009-12-22 @ 18:42:50
Postat av: felicia

1. miranda

2.gränbyfotbollsklass

3.tú

4.blommor

5.röda

6.du älskar att shoppa

7.örhängen och

8.brasilien

9.grön, gul, blå och vit

10.grön bruna <3

2009-12-23 @ 12:02:30
URL: http://fffeelliicciiaa.blogg.se/
Postat av: kajsa

1. Vad heter jag i Mellannamn? svar: rodriguesdemiranda?



2. Vilkenskola går jag i? svar: gränby



3. Hur stavar man du på Spanska?:svar: tú



4. Vad har jag i mitt förnster i mitt rum?svar: grodor och en röd stjärna



5. Vad för färg på naglarna tänkte jag ha till jul?svar: röd kanske?



6. Vad är man om man är beroende av att shoppa?svar: shopaholic (stavning?)



7. Vad fick jag i julklapp av Lina? svar: vita örhängen det e de enda ja vet iaf :P



8. Vilket land kommer jag ifrån?svar: Brasilien



9. Vilka färgar har det landets flagga?svar:Grön Gul Blå Vit



10. vilken färg har grodor?svar: gröööööna :D



=D<3333333333

2009-12-23 @ 13:22:15
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: nikki

chansar på ALLT.



1. messi,

2. gränbyskolan ;d

3. tu

4. en tavla xd

5. röd ;d

6. shoppare ? :)

7. en kram :D

8. sverige

9. blå& gul

10. gröna :D



HAHAHAH JAG ORKAR INTE TÄNKA JUST NU.

2009-12-25 @ 01:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0