This day

Ciao Ciao ska jag beställa!
Nej då jag bara skojar med er ;)

Idag slog vi (Sirius) Storvreta med 5-0 och igår slog vi hagunda f95 med 7-1 tror jag.
Plus att vi har fått våra nya overall-tröjor.

Idag har jag också tagit hoof-animal-flou-spritan (det är en konstiga stavning och den är säkert fel också)
På svenska blir det alltså Klöv-djur-influensa-spruta.Jag hoppas att jag slipper bli sjuk visst det är kul att slippa skolan men jag orkar inte vara sjuk och det är fotbollsträning i skolan och i Gusk imorgon.

Och jag ska till Gränby centrum också imorgon för att köpa de sista julklapparna.
Så jag får ta och hålla mig frisk.

Ni också,
ha det bra

//Biinnjjoo


Kommentarer
Postat av: sofia

hahhahah vafan är det för spruta ? :O<3333333

2009-12-06 @ 21:58:29
URL: http://sofiaabergs.blogg.se/
Postat av: Biinnjjoo

svininfluensa spritan :D<3333333

2009-12-07 @ 17:32:49
URL: http://rodriguesdemiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0