Tisdagen Händelser

Ciaoo!
Denna dag gick till så här
Det börja med ett litet besvär
Jag höll på att missa min buss
och jag kunde inte få skjuts

Men det va ja bra att jag inte missa den
För hade inte vetat vad jag skulle göra sen 

Dagen sluta på samma sätt 
Men jag fick iallafall röra på mig och mitt fett

Svensakan och So:n gick väll bra
Sen vart det samtal med girlsen,hurra -.-

Engelskan var nästa och kanske det värsta
Att hitta på ett djur som ej har funnits
Då kan man ge henne att papper och säga:den har försvunnit.

Spanskan gick fort då vi sysslar med bråk
Nej jag skämta,vi pysslar med språk

haha det var lite av  min dag kanske inte rimma så mycket eller bra men jag försökte iallafall.
men se yaa 

//Biinnjjoo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0