En liten kort berättesle

Berättelsen om:  Solen är här   nej så heter ju den inte.


Här är en liten Joanna som ska åka till sn vänn Emilia.Hon lånar Williams moppe och ska åka iväg...



Och där gav sig Joanna iväg på moppen oj oj.
Men hon syns inte på bilden för hon åkte när det inte regna.




 Stakars Joanna som gav sig ut på moppen nu när det precis börja regna.
Inte kul ,Inte kul.



Men joanna stanna,det så hon william ringde henne.hon skulle förtsätta när
det inte regna mer.Men hon hade inte kommit långt inann det börja regna.



Regnet förtsätter att falla...
Och joanna väntar och väntar
Hur ska den lilla berättelsen .....


Joo, det blev solsken :D nu kan vår lilla joanna fortsätta jaa.
Här är mitt fotbollsmål i målet står mitt Globall Goal som jag kallar Iris för
Globall Goal är ett ganska långt namn så jag kallar den Iris.
 




Det var den lilla berättelsen.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anna

fin blogg :D<3

2009-07-14 @ 17:12:21
Postat av: Joanna

HAHAHA, fy bianca! Inte mobba mig och mitt moppeäventyr! Jag fick faktiskt stanna i en bondes traktorhus för att jag blev blind av regnet!

Ursh och fy vad det regnade... ;D

2009-08-12 @ 21:27:51
URL: http://joannaarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0