Hej Hej

Hejsan
Jag har varot väldigt dålig på att skriva men ska försöka bättra mig.

Det har hänt mycket sen sist.Sirius har vunnit många matcher och gusk också förutom mot Vaksalaf97.
Skolan rullar på som vanligt.I helgen var jag och Lina på bio och såg nem moon sen träna vi 2 timmar med Gusk i tunaberg fint att se alla små glada ungar där.Imorgon gar jag svensaprov vilket jag inte tror kommer att gå så bra men jag hoppas på annat.Lina försökte ju så myckett att få in nått i mitt huvud om alla dessa ordklasser och pluskavrenteperfekt, eller en massa konstiga ord som betyder an massa knasiga saker typ pronomen eller nått.
jag kan kankse skriva sen när jag får tillbaka provet om hur mycket jag får.Nu ska jag gå och hitta på nått kul.jag vet iallafal att Lina Finqvist<3 har kul hos sig.Men nu ska jag kila

Ciao Ciao

//Biinnjjoo

Kommentarer
Postat av: Lina

haha aa jag hade skitroligt :PP <3333333 f.d

2009-11-24 @ 18:38:12
Postat av: Biinnjjoo

hah ja det märktes du ;)<33333 f.d

2009-11-24 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0