Kvällsinlägg

Hejsan hoppsan!
Imorgon är det Innebandy SM det ska bli ku hoppas vi vinner så vi kan gå vidare till omgång 3.
Just nu sitter jag bra och väntar på något roligt ska hända men händelserna verkar inte komma på löpande band precis.

Idag har jag haft skola ungefär som vanlig alltså,på bussen hem träffa jag Jossan<3 Jullis gick på senare.Lina<3 gick av hos sig tråkigt tråkigt.Men det hände några Jossan aktiga saker på bussen och jag tycker synd om den som kommer att få städa upp!.

I Almunge träffa jag många andra som jag inte träffat på länge fast Michis<3 träffa jag senast på morgonen.Det var Jätte kul att träffa Kajsa<3 också, jag var bara tvungen att springa på hennes buss och träffa henne.Jag bjöd också på massa äckliga tuggummin från cypern jag ville bli av med dom och det vart jag också.Jossan lärt ha ätit runt 25+ men lite efteråt kom jag på att det tuggummina kan ha laxerande verkan. (alltså om man äter för många så kan man få dearé).Stackars jossan måste fråga hur det är med henne.
Men nu måste jag kila.

Ciao
//Biinnjjoo




   

                 Jossan <33                                Kajsa<33


 
                 Lina<33

Kommentarer
Postat av: Lina

<333

2009-11-28 @ 11:00:31
Postat av: kajsa

<333

2009-11-28 @ 23:13:58
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0