Fredag

Hejsan nnu var det länge sen jag skrev men n u kan jag iallfall berätta vad jag har gjort idag.
Dagen börja klockan 6.00.Fixa inför skolan och annat.Cykla till bussen.Tog bussen till Uppsala där jag möttes av Lina och Carlsson.Vi gick in i gamla kp,för det var jätte kallt ute.Bussen kom till C3 ungefär vid 20 över 8.så var men på skolan ännu en dag.hade matte prov första timmen får se hur det gick,troligen inte bra.:S sen var det No lunch So och syslöjd som suuger HÅRT!! Sluta 2 tog stadsbussen med Lina till Centralen och 809 till Almunge på bussen satt en massa folk som men inte träffat så jätte mycket förutom 97orna från Gottsunda.Men på bussen satt också Jossan!!<33:D.det var sjukt kul på bussenn på väg hem.Lina gick av hos sig,men jasson åke med till almunge,hon skulle nämligen till Michis.och när vi böt buss vid almunge skolan så träffa vi Kajsa och Issa där så vi hade jätte kul med dom ett tag tills vår buss skulle komma och ta oss hem.Men nu sitter jag hemma,har packat för jag ska till Sävja med Lina snart.Så ska Lina stanna där tills imorgon så ska vi träna fotboll och sen gå på stan.På Söndag ska jag lämna cykel vid skolan så jag äntligen kan cykla till diös till träningarna i skolan!!.
Gränby Bäst haha :D<33

Men ska gå nu men jag kan försöka lägga in nått inlgg då och då.
Hare bra
 //Biinnjjoo


Bild på jossan :D<333

Kommentarer
Postat av: kajsa

hej hej :D<333

2009-10-09 @ 21:41:01
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: Biinnjjoo

hah hej hej kajsa <33333

2009-10-11 @ 14:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0