Måndag med FilippaFrykenfeldt <3

Hej små söta saker.
Nu sitter jag hemma hos mig med lilla gulliga Filippa och vi kollar in Bilddagboken och annat,Nu sitter också Filippa och sjunger det låter bra ;).Vi sitter också och drygar vid msn, men lilla Linus har nu gått så vart det inge kul längre sad sad.Men livet går vidare, ja klockan är ju nu 17:       minutsen klockan var 17:   men skolan gick bra idag vi hade fotbollsträning idag bäst med filippa<3.Men det gick rätt bra annars också FÖRUTOM när killarna sa att jag heltplötsligt skulle vara back!! :O.

Imorgon ska jag med Filippa hem Lina ska hem till Felicia vilket är helt olika ;) Sen åker jag med Filippa och kanske med Felicia och Lina också,haha.Till träningen  i diös med underbara Gusk!

Men nu pratar vi med Micho :D (han e skojj,  fasst alexander dissar oss ;( // Filippa)

ha det bra

//Biinnjjoo



Kommentarer
Postat av: Lina

jaa helt olika :ddd <333333

2009-11-14 @ 11:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0