Söndag

Hejsan
Just nu sitter jag hemma i Almunge och har inget att göra så jag skriver ett in lägg för att fördriva tiden.Ikväll har jag Innebandy match mot Livets ord i Allians kl 20.40.Lite jobbig tid.Men helgen med Lina var iallafall bra,vi dryga oss lite på msn så några vart nog lite irritarede och sura men men.:)

Imorgon är det skolan igen men Lina och jag har sovmorgon så jag får gå upp lite senare.Jag har äntligen fixat en cykel som just nu står vid skolan lite riskabelt?? Amandas cykel vart punkterad när den stod vid skolan.(men hon har lagat den nu)

På fotbollsträningen i Lördags körde vi en liten tunering som organiserades av Freja & Elina.Det var skojj lag Blå vann! Där ingick Therese,Lina,Åberg,Figge och jag.haha vi fick ett Diplom.Jag var ganska flummig på den träningen det kanske inte var någon som märkte det. ;) Hah

Men ha det bra

// Biinnjjoo

Kommentarer
Postat av: sofia

haha blå laget var bäst :)

2009-10-12 @ 16:19:33
URL: http://sofiaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0