Tillbaka från Gränby

Hej hopp!
Nu är jag tillbaka från Gränby vi fick ihop 155:- var för 11st playstation2 spel.Det var iallafall lite pengar:).snart måste man börja göra sig i ordning för matchen ikväll.Vi möter inte sk vide utan Saga f95! :D.Hoppas det går bra iallafall.Men nu sitter jag och chattar med Jossan och Lyssnar på musik också.Imorgon ska jag vara med Kajsa hon ska kolla på min Innebandy match också mot sk vide (tror jag).Men det ska bli kul att vara med Kajsa en dag,för vi träffas ju nästan aldrig.Men dagen idag fortsätter som nyss,inget ska hända förren man måste ge sig av till matchen ikväll.

Men ha en fortsatt bra dag,om ni hade det annars hoppas jag att det blir bättre nu. ;)

//Biinnjjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0