Hola

heejsan!
dagen var lite ljummen med en gnutta moln och fina vindar med risk för sol!
jag vill ha värme och strålande sol!

haha överdelen var lite underlig kanske,.....

jag har kommit på ett så sjukt kul skämt ni vet jag fick en sån där skööön tanke (uppfatta inte skööön tanke fel)
hahah den var iallafall fett me gryym.

imorgon ska jag träna sedan åka till elina på kvällen och stanna där till fredagen men sandra och  freja kommer också ;)
sen ska vi upp skit tidigt och ta oss till forsränningen.sen går tiden ni vet tick tack tick tack!
och senare så åker väll jag och sandra någonstans och så kommer freja och elina sen och joinar oss.


jaaag diigar min hjärna hårt!! x)<3

mama



Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo


Kommentarer
Postat av: kajsa

ta bort bilden ja tka :O:O

haha,äter ja på en istapp? xDD<3333333

2010-04-30 @ 14:33:55
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0