Fredag

Helgen börjar nu.
Skolan var mer okej idag kanske beror på tanken att det är fredag och att det snart är helg.


Engelska
: Fick böcker och prat,prat,prat.
Spanska: Fick böcker och skriva lite sen prat,prat,prat.
Svenska: Fick böcker och skriva hyggligt mycket sen prat,prat,prat.


Sen var det stadsvandring till "Centralstation" sen till "St:per gallerian" sen vidare till någon" bro" sen gick vi vidare till "Domkyrkan" sen sist gick vi till" Slottet".
Efter fick vi åka hem.


Men jag gick till "St:per gallerian" igen för att träffa Mori och min kusin och hennes barn som är 3 & 1 år,och min
kusins kompis från Italien och hennes döttrar som är 12 & 6 år.
Stranna med dom en liten stund sen drog jag till station och tog bussen till Vilan,var där ett tag sen åkte jag hem till Almunge och nu sitter jag här.


Det var allt om dagen.
Ska upp tidigt imorogn för ska vara inne i Allians vid halv 9.


Ha det bra
Så ses vi snart


//Biinnjjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0