Home síck

Tjenare!

Vaknade och mådde jätte dåligt så det vart bara till att stanna hemma idag.
Så jag kommer inte gå på fotbollsträningen ikväll vilket jagtycker är lite tråkigt för jag saknar alla jätte mycket speciellt Issa & Sandra som jag inte har träffat på ett bra tag.

Issa träffa jag senast förra torsdagen då vi brottades vis buss-station i Alumnge när alla i skolan slutade. (YY)
Och Sandra träffade jag senast på lördagen på det var Upplandslag uttagningen.

Men tillbaka till Biancas dag.
Idag ska jag väll sitta vid datorn hela dagen,så jag tror det kan lite fler än bara ett inlägg idag vilket det brukar bli på vardagarna.

Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo


Kommentarer
Postat av: ISSA

ja tkr du ska kma på träningen =D<3

2010-08-26 @ 16:50:37
URL: http://issakajsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0