Månadg igen

Hejsan!

Ännu än Måndag.
Skolan var faktiskt skön,det börja med

Idrott:Där Jag och Matilda origenterade tillsammans.Sen var det stressigt stressigt för mig att fixa mig till fotograferingen.

Fotograferingen: Gick inte så bra för mig,vistte inte hur jag skulle le......
Och när vi skulle ta enskilda foton så försökte fotografen mig att le så jag log lite grann jag lite med tänderna och fotografen bah: aha, har du tandställning jag såg inte det

Sen var det lunch: Men jag orka inte äta för det var så lång kö,
men Jag,Felicia,Matilda,Filippa,Amanda och Lina gick och spela kort i Jalla-kiosken.

Matte var det efter lunch: Ränkade,räknade och räknade bara så inget speciellt hände.

Engelska: Inte mycket hände det var en ganska kort lektion.

SO:  Sååååå mycket prat om Politik har jag aldrig hört! 
På onsdag ska klassen till Stora torget och fråga frågor till vissa partier som vi jobbar med i Grupp arbeten,
Jag är med Matilda och Daniel och vi ska fråga frågot till Folkpartiet och Moderaterna.



Mycket skrev jag idag,hoppas ni orkar läsa....


Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0