"När jag hör din röst"

Heejsan!
Sitter hemma hos Mormor nu.Älmsta var najjs med Issa plus alla andra dunder personer(Y).
Jag dömde ledar matchen skojj säger jag bara,hah.Och nu får Issa äntligen sova ifred!slipper att folk kommer in i vårt rumm och stör "sömnens väg" jag syftar på er Isabell och Felicia! hahaha.

Och jag har läst ut boken "Om jag kunde drömma" på tre dagar så jag hann springa in på Ica i Älmsta och köpa nästa bok "När jag hör din röst".Så nu kan jag Börja läsa igen men jag ska nog inte göra det förrän imorgon för ikväll ska jag sovaa!

På tisdag kväll åker jag hem till Almunge för att på onsdag ska jag på begravning.
Torsdag är det träning på Yrsa igen som vanligt.

Ha det bra
Så ses vi snart


//Biinnjjoo

Har inga bilder nu på Mormors dator.

Kommentarer
Postat av: ISSA

isabel o felicia .. :@



du ska väll på träningen imörn ? :D <3

2010-08-02 @ 20:41:49
URL: http://issabeelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0