Stockholm

Hejsan Svejsan!

Jag skrev ingenting på bloggen igår eller i förrgår men nu hade jag tänkt att göra det.

I fredags var jag i Väddö och tog hand om Vincent & Love.









Igår var Sandra och jag på stan.Egentligen skulle Sandra & Freja komma till Almunge men igår morse sa Freja att hon inte kunde komma och Sandra hade kollat fel om hur bussarna gick så mori skjutsa in mig till stan istället.vi gick runt på stan ett tag men stannade efter att tag och kollade på Alice i underlandet i akademibokhandeln.(Y)
Sen klockan halv 6 skulle vi hämta ut de reserverade biobiljetterna " Bröderna Karlsson".







Idag ska jag bara chilla på som f.a.n film och bok  blir det.





"Sex and the City 2"

och

"Starstruck" 

Ska jag se idag.



Boken " Ljudet av ditt hjärta"



Imorgon ska jag med Issa & Kajsa & co till huvudstaden där shopping och Grönalund blir aktuellt.(Y)
Längtar sjukt!



Ja det var nog allt

Ha det bra
Så ses vi snart


//Biinnjjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0