Tränings dax

Hejsan!

Har läst den mesta av tiden men nu tänkte jag ta en pause tills ikväll eller lite senare bara.
Snart är det träning vilket också är orsaken till att jag slutade läsa.
Ska bli kul att träffa lite folk också,haha!

ååh det är inte lång tid kvar innan skolan börjar och man måste sitta inne i klassrum hela dagarna och ..........svenskan!!!!!!! usch!, jag längtar då inte.

Jaja jag får tag och glömma det ett litet tag.

Kvällens film blir denna...



Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo

Kommentarer
Postat av: nikki

Kommentera min blogg på inlägget ''headers genom tiderna'' och säg vilken du gillar bäst! :)

2010-08-07 @ 14:58:05
URL: http://nikkiclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0