Torsdag

Hejsan!

Dagen:

No:
fick tillbaka proven i Kemi fick 25 poäng och 26 poäng var MVG. Annars hände det inte mycket.

Spanska: Sitter brevid Sandra nu och det går bra det.Vi gjorde mest övningar i boken.

Engelska: Prov!! vet inte hur det gick men jeje.

Lunch/Håla: Sen var det dax för lunch men vi hade sen håla till vår sista lektion klockan 2.Så jag Filippa,Lina,Matilda och Felicia gick till Jalla-Kiosken like we always do när vi har håla.Spela alltså kort som vanligt det vart lite Neger & President och Bluff.

Livskunskap: UNT var där,varför vet jag inte.Men det var ruuligt iallafall.Jag Lina och Matilda var en grupp och skulle diskutera om Kamrater.Och Lina always likta ruulig!!


Sen var det över på skoldagen och jag och Lina begav oss till 10:an som skulle ta oss till station like always.
809 hem och sen hände det inte mycket mer.

Klockan halv 7 ungefär vart jag hämtat av Issa och Co.
Och jag åkte med dem till Innebandy träningen i Tunaberg.

Nu sitter jag hemma och bara har det gött.
Klockan 3 i natt ska mitt gamla nummer föras över till en annan mobil som jag kommer att ha Comviq på.

Men ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0