Kungsberget

Hejsan
Idag åkte Gränby till Kungsberget.Jag fick gå glatt upp kl 05.00 imorse för att fixa tills vi skulle åke och hämta Lina.Jag och Lina kom till LidL och Amanda var där.5 bussar kom och skulle ta alla till Kungsberget.På bussen satt jag med Matilda och Lina & Filippa på säterna brevid.Showtime visades på Tv:n också.
Efter två timmar var vi framme och det var dax för mig att hämta hyr-sakerna.
Det vart lite problem för Filippa så jag och Lina fick lova av  Filippa och Matilda att åka lite tills det hade löst sig.
Förska åket utgick i "Snowparken" Det var skönt att åka för Lina & jag var de första som åkte där,för det fanns inget spår av någon annan.
Efter några åk fick vi tag på Filippa och Matilda men då skulle dom gå och äta direkt.Så jag och Lina gick också och åt.
Till lunch vart det hamburgare fast jag åt bara mina pommes.Lina fick min hamburgare.
Sen vart det bara ut åka igen.Men även denna gång fick jag och Lina tag att åka ensammna.
Jag och lina kom på att vi skulle snurra ner för backen.Så vi höll varandra i händerna mitt imot Varanda och så åkte ena ner och andra upp eller ja det är svårt att förklara VI SNURRA IALLAFALL.
Vi åkte och med Dennis och Lucas.Och så vart jag lurad till en svart backe som jag egentligen inte skulle ha valt i första taget.Men det fanns då inget att göra åt saken så det var bara att åka ner.Det var inte så farligt heller men ändå!
Hemfärden vart en timme tidigare p.g.a vädret.Och det vart en riktigt lång hemresa tycker jag.Hade en sovande Matilda så jag kunde inte prata med henne.Och denna gång visades "Jönssonligan" på Tv:n.
Men efter filmen så vart det lite mera pratigt och jag och Lina flytta fram lite eftersom det inte vart så tyst där vi att eftersom båda Matilda och Filippa sov.
Tillslut kom vi tillbaka till LidlL och jag fick åka med Lina och hennes mamma till Lina.Sen kom William och hämta mig så kom jag hem tillsist.

Det var en lång text hoppas ni orkar läsa.

Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo

Suddiga bilder igen

Matilda



Felicia



Lina & Filippa



En till bild på Lina & Filippa



Matilda & Lina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0