lite allt möjligt

Hej Hopp!
är hemma i Almunge nu har varit i stan och varit på fotbollsforum.
Har köpt en tröja på Bik bok också idag.
Annars har det inte hänt något kul.
På onsdag nästa vecka ska skolan till Kungsberget,det ska bli rooligt! Lina och jag åker snowboard men jag måste hyra för mina saker är uppe i Järvsö och jag hinner inte få hem dem innan vi åker till kungberget.
Och så har jag innebandy träning på kvällen som jag kommer att missa och då ska Kronstrand komma och träna oss så det var inte bra,inte bra!

Nu har jag bara allmänt tråkigt och har suttit och och gjort bilder på picnik och skaffat facebook för att fördriva tiden.Men jag vet inte varför jag skaffa facebook det verkar så krångligt haha x).



En av bilderna jag redigerade!  



Ha det bra
Så ses vi snart


//Biinnjjoo

Kommentarer
Postat av: sandra

hahah ! <3333333333333 puss gmn

2010-01-23 @ 18:52:49
URL: http://smaaile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0