Kenza

Kenzas framgång är smått lavinartad. Hon pryder veckotidningsomslag, designar kläder och skor, agerar reporter för Mtv och blir ständigt igenkänd på stan.
Till våren är hon dubbelt aktuell som gästdesigner, hon skapar kläder för Jofama och skor för Wildflower.

– Klart jag har tänkt på att göra något helt eget, men just nu trivs jag med att jobba med så stora företag, eftersom jag fortfarande är så ung, och oerfaren i branschen.

Men kanske om några år …

För dagen är hon modell för den småblommiga trenden. Ett mönster som pryder catwalken hos såväl franska modejätten Chanel som italienska glamourkungen Roberto Cavalli.

– Jag, som annars alltid är så svartklädd, ska faktiskt satsa på ljusa pastellfärger till våren.

//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0