Måndagen efter SM

Hej!
Dagen har varit bra.
Sjukt kul att träffa Lina och vi hade det nice på bussen på väg till skolan.
Första lektionen var Svenka.Vi läste mest.Håla på No:n sen var det So och sen Fotboll.
På väg till Diös hade Filippa,Lina och jag det trevligt.Men det sluta med ett snöbollskrig då killarna från klasse dök upp.När vi var framme vid Diös vart jag och Lina inträngda men lina sprang över en snödriva och massa snö för att inte få snöbollar på sig.
Hon ropa sen efter mig:Bianca kom!
Mitt svar:Nej,jag kan inte mina skor får inte bli blöta!
haha
Men fotbollen gick bra,Lina,Filippa och jag fick ta in två killar till vårat lag och Kiki och Helen fick välja tre.
Lina,Filippa,Jag,Jille och Erik VS Helen,Kiki,Dennis,Micho och Alex.

Sen tog jag matarbussen tilll station och gick sedan till Cubus där jag köpte en väska för 249:-.
Sen tog jag bussen till Elina och var dät tills vi skulle åka till Laser game där restan av Sirius gänget skulle befinna sig.


Nu är jag hemma och har precis kollat klart på Svenska Hollywood fruar.


Ha det bra
Så ses vi snart


//Biinnjjoo


Bildlöst Inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0