Plugg!

Hej Hopp

Dagen var lång men OK!

Fick åka buss själv eftersom inte  Fina Lina kom till skolan idag eftersom hon är sjuk,sad  sad!
Svenska provet gick väll bra hoppas jag.
Och dagen flöt på.
Efter skolan kom mami och hämta mig och vi åt sen åkte vi till Diös.Inte långt efter vi anlänt till Diös dök Elina och Issa upp.Träningen var nice,fick träffa Sandra alltid lika ruuligt!<3 
Nu måste jag gå och plugga för jag har Engelska och Spanska läxa tills imorgon,yees äntligen mer läxor!!

Och ikväll börjar DesperateHousewives ( vet inte riktigt hur det stavas men..)

Ha det bra
Så ses vi snart


//Biinnjjoo



Bild på Sandra <3 för hon e fett nice ;D hah

Kommentarer
Postat av: sandra

hahah , :D du e för gööölli du !! :D:D:D!! <33333333333333333333333 pöööööööööss

2010-03-04 @ 16:52:12
URL: http://smaaile.blogg.dse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0