SM GULD!

Lite sen med att säga ,Jaaaa vi vann SM GULD!,Vi är bäääst! m.m

Men jag kan ju ta och berätta lite om resten av dagarna.
På fredagen åkte jag och resten av Sirius  gänget  till FalunNär vi kom dit åt vi och kolla in klassrummet i skulle sova i sen gick vi upp till halle där alla planerna var och kollade på Sirius p96 när de spelade kvartsfinal.
Sem hade vi match och jag var sååå närvös!
Det sluta med att vi vann mot Lugi med 9-2.
Efter den matchen gick vi tillbaka till rummet och fixade iordning allt,jag sov med sandra på en stor madrass.
På Lördagen fick vi gå upp tidigt och spelade match mot Skoghall och vann med 4-1.Efter den matchen hände inte mycket.Sen vid fyra kollade vi på Sirius p96  när dom mötte några skåningar om 4-3 plats,slutade med förlust.
senare hade vi vår Final mot Belebarkarby.3-0 stod det i slutet av första perioden till de andra.Men efter andra perioden stod det 3-3 och det vart sadden,då frida satte in ett skott i krysset efter 6-7 minuter.



Sofia & Anna



Frida,Sandra & Nikki



Issa



Sandra & Frida tror jag.



Issa & jag



Hallen



Bjuder!

Ha det bra
Så ses vi snart

/Biinnjjoo

Kommentarer
Postat av: sofia

ÄLSKAR SISTA BILDEN :')<333333

2010-03-07 @ 17:08:11
URL: http://sofiaabergs.blogg.se/
Postat av: sandra

håller m åberg älska sista !!! :D <3333333333333333333333333

2010-03-09 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0