Söndags dax

Hej hopp
Nu sitter man vis datorn i Vilan härligt eller vad?!
I fredags var jag med kajsa bajsa och hade det fett nice ;)haha
sen begav jag mig till Vilan.Igåe var det match mot Hagundas 95or (vinst)och sedan direkt efter match mot  Morgongåvas 96or.(förlust)
Sen åkte jag till Gränby C för att fixa en present till mor min.Och passa då på att köpa en jacka två tröjor och en kofta.

Nu ska jag snart tag och bege mig hem till fina rara Almunge med bror min.
Och gratta mor min,hah

Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo

har inga bilder på denna dator!
Och tack kajsa förresten med hjälpen att fixa min nya design!!<33

Kommentarer
Postat av: kajsa

kaza baza :D<333

2010-03-14 @ 19:06:03
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0