Tisdags skoj?

Hejsan!
skola idag som vanligt!
trevligt att träffa Lina,Filippa & Matilda idag like always.Matildas morgon börja sådär  men jag hoppas det löste sig.
Har engelska läxa tills imorgon,och hag läxa på svenskan om någon text som man ska kunna utan till.Men  det löser sig nog det brukar det  göra iallafall när jag är med ;) eller hur?
Lina och jag gick till Diös efter skolan like we always do och Issa joina oss.träningen gick suuugigt och jag tyckte det var sjukt tråkigt tyvärr!
nu märkte jag att det har blivit något konstigt med min text stil eller hur man säger,hjälp! äh det läser sig nog...

Men ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo
 sorry inga bilder to day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0