Elinas Frågor

Heej!

Elina skrev några frågor under dagen som hon ville att jag skulle ha i en tävling på bloggen.
Så nu har det också kommit några nya regler:

Första med alla rätt vinner ett Hemligt pris!

1.
Vilken månad och år fick jag min tandställning?
2. Varför har jag aldrig utsläppt hår?
3. Vem av mina vänner har jag känt mest?
4. Hur många av dom nordiska länderna har jag varit i?
5. Hur fick jag namnet Binjo?
6. När fick jag min nya mobil (den silvriga)?
7. Vilken position spelar jag på fotboll?
8. Hur lång tid tar det ungefär för mig att åka till skolan?
9. Vad fick jag av Sandra i Födelsedagspresent?
10. Hur många tävlingar har jag haft i alla mina bloggar jag haft/har?

Försök att inte fuska nu.
Lycka till!


kopierade detta från min andra blogg som jag nu har tagit bort.

Kommentarer
Postat av: wendela

2009

för du tkr typ att det är för lockigt lr ngt?

issa eller jossan s

2

i 7;an

mittfältare

en timme

vet inte, kanske en tröjja?

6 ?



<3

2010-03-20 @ 07:49:45
URL: http://wndla.blogg.se/
Postat av: kajsa

1. Vilken månad och år fick jag min tandställning? år 2009, måndad: januari

2. Varför har jag aldrig utsläppt hår? för att du tkr att de e lockigt ( STÖRD SOM DU E !) :D

3. Vem av mina vänner har jag känt mest? KAJSA BAJSA :D

4. Hur många av dom nordiska länderna har jag varit i? sverige, finland, island, danmark, norge,

5. Hur fick jag namnet Binjo? jossan, emma l o binjo körde singstar

6. När fick jag min nya mobil (den silvriga)?

i julas

7. Vilken position spelar jag på fotboll?

forward

8. Hur lång tid tar det ungefär för mig att åka till skolan?

1 ½ timmar =D

9. Vad fick jag av Sandra i Födelsedagspresent?

halsband

10. Hur många tävlingar har jag haft i alla mina bloggar jag haft/har?

3 stkna :DD



:D<333333333

2010-05-15 @ 18:15:26
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0