free-day

Hej Hopp!
Skolan like always.Sen tog jag bussen hem och när jag kom till Almunge skolan träffa man ju the biggest geeks in AAlmunge och vilka är det om inte Issa & Kajsa!?
Så mann va ju lite med dom tills deras buss kom då jag bestämde mig för att åka med dem till issa (Y)
Dör var det myycket ruuligt.Och så kolla vi på film och åt tacos.
Nu sitter jag hemma och njuter av stillheten -.-
Men jag är inte så deprimerad längre eftersom jag fick chansen att köpa kläder igår så tog jag den och köpte mig ett par jeans shorts,ett nagerlack,två tröjor,ett kort till issas födelsedag & ny kjeda till ett halsband.



Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0