Onsdag,sent inlägg men långt

Hej!
Det blev ett lite senare inlägg idag.


Kom nyss hem från innebandy matchen i Gamlis där fbc f96 mötte fbc f94 och vann med 3-1 (Y).


Skoldagen:
Kom till skolan som vanligt och började med Engelska som var ganska skön (Y).Och vidare med Livskunskap som var rätt kul faktisgt.
Efter Livskunskapen var det Spanska som var OK.
Efter Spanskan var det So och då skulle vi ner till stora torget och intervjua Moderaterna och Folkpartiet.

Och så offrade man sig att skriva samtidigt som Matilda och Daniel fråga ut de olika partierna och jag höll fane mej få kramp i Handen av allt skrivande!!!


Men sen när det var klart gick jag och Matilda till Wayne's Coffe och dela på en Daim trårta,och Daniel gick någon stans.....på Wayne's såg vi några som vi tror jobbade med Millenium-filmerna ( Amerikansk) fö de kom inn och
prata amerikansk engelska och hade stora stora filmkameror med sig in.



Men efter Wayne's skulle vi gå till buss-station men när vi gick förbi Mc'donalds såg vi Filippa,Felicia,Amanda och Lina sitte där inne,så vi gick in till dem.
Och Matilda köpte en paj och jag köpte en cheesburgare för vi skulle tydligen inte äta i skolan.


Sen tog vi bussen tillbaka till skolan allihopa utom Amanda.
Vi hade No som gick fort och sen Svenska som också gick fort.
Efter det tog jag bussen hem och skrev rent resten av det jag skrivit när vi intervjua partierna.

Det var mycket jag skrev haha


Ha det bra
Så ses vi snart


//Biinnjjoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0