Söndag redan

Hejsan Svejsan!

Guud vad helgen har gått fort!!!!


Vakna imorse och Kajsa och jag började kolla klart på en film och börja på en annan innan vi gick upp och åt frukost.

Sen skjutsa jag och Mori hem kajsa och åkte sen vidare till Julia och Freja som fyller år idag grattis!
De fick sina presenter och åt tårta sen åkte vi till Allianshallen och träffa Isabel,Elina och Frida där.

Vi kollade på matcher och åkte sedan hem typ kvart i 6.


När jag kom hem började jag med matte -.-

Nu sitter jag här framför datorn och Irene Huss är igång på tvn.

Måste snart gå och välja kläder till morgondagen....



Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo


Freja och Julias presenter:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0