Fredag

Jagg så nu har jag fått ta mig in till stan med mori och vi har jag kommer inte ihåg hur man säger men ni vet när man omvandlar kr till euro....
Och mori köpte sig två par skor så jag fick ett par,hihiiih
Men nu sitter jag just nu och packar till Paris-resan imorgon. Men jag tyckte det vart lite för mycket ångest om vad man ska ha för kläder,skor, väskor och allt ska passa till det ena och det andra plus att det är så låg viktgräns på hur mycket väskan får väga så det tar en jävla tid måste jag säga. Så jag har ungefär packat hälften just nu, men ästter mig ner för att ta en paus, så  puuuuuuuuuuuuuuust. Okej tillbaka till jobbet.

Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo



Jag gick nyss egenom gamla bilder och hitta några godingar som jag ska lägga ut i mellanåt... riktigt goda godingar,hihihihhihihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0