Känslan

Jag hade en sådan liten skojjig känsla att jag hade lust att följa ett recept på baksidan av O´boy pulverpåsen så jag gjorde mig en slags brun vätska som jag inte kommer ihåg namnet på.
Spanskan står på prioreterings listans topp men jag tar en paus då och då, oftast tar jag då och går in i mitt rum och kollar och provar kläder som jag tänkte ha i veckan. Men när jag inte orkar stå där med en hög med kläder på sängen med belutsångest så går jag tillbaka till pluggandet.

Ikväll är det melodifestivalen och jag vet inte om jag ska säga jeei eller neej?!
Oj jag hittade precis en till sida i mitt spank häfte som jag inte hade gjort och nu måste jag sätta igång och göra klart den sidan.

"Many smiles and sunshine to you all,
love and hope from the bottom of my heart"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0