Måndag

Det var så härligt att se de små ljus fläckarna av solen när jag kisade på väh hem från Uppsala.
Jag längtar då tiden är närmare sommarn och man kan gå runt i Uppsala i solen. I love it


Idag var det en riktigt sådan där "Bad Hair Day" skiit vad jag bara ville springa och gömma mig. Men lat som man är orkade jag inte ta ett språngdär ifrån. Men iallfall när jag väl kom hem tog jag ett glas saft och satte mig vid datorn. Facebook var ju det första prioriteten när man väl fick upp internet sidan. Sedan tog jag mig friheten att skaffa Skype.

Ännu en gång försöker jag få hem the notebook men som sagt går det fortfarande väldigt segt.

Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo



PS: på skype heter jag binjaooo. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0