Onsdag

Hejsan Hoppsan!

Japp då var det onsdag och det var en lång dag idag tyckte jag. Matteprov bar det av kl halv tre idag, provet gick skit men liksom hur annars skulle det gå!
Men igår fick jag tillbaka fysikprovet med ett VG vilket var mycket skojigt!

Igår sov filippa hos mig i Vilan också vilket var trevlans, vi plugga som bara dN till matte provet och vi klarade 3 tal utan miniräknare!! (Y)  Lite engelska fick det pluggas på också. Men nu sitter jag med Spanskan och skrollar igenom de 11 meningarna tills på fredag.

Nu vart det en hel om prov och läxor känner jag men som ni märker är det inte mycket mer en det i mitt liv just nu.Förutom den delen om att i helgen är det camp 2 och jag har ont i foten och inte kan skjuta och den delen om att min bror flyttar till Uppsala så jag tillbringar nu eftermiddagarna i hans lägenhet medans mor och far hjälper till att fixa saker i lägenheten!


Men som sakt annars är det ju lugnt!


Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0